Det är ju lördag ?!

Slog mig precis att det är Lördag, är helt veckovild jag.
Har sovit mestadels av dagen hittills, men det behövs helt enkelt & när man väl har chansen
får man passa på haha.
Ängla vaknade vid 8 tiden idag & då gick jag upp med henne & så blev det välling & så busade vi lite innan vi väckte
älsk för lite frukost. Sen när Ängla somnade igen vid ca 10.30 somnade jag också.
Idag ska vi ha filmmys med syster , ska se "Mamma Mia" för den har jag & älsk inte sett än & tydligen
ska den ju vara jättebra sen blir det lite godis såklart, ett måste när man ska glo på film ;)
Ska strax hoppa in i en dusch & sen sätta igång & plocka undan lite , älsk & Ängla är iväg förtillfället så jag får passa på när man har hemmet fritt med att städa undan , går ju tio gånger snabbare utan gullungen som ska hjälpa till genom att stöka ner & städa undan om & om igen ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?