Familjen Onttonen är sjuklingar.

Just nu är vi alla förkylda, inget hit direkt men något man får stå ut med.
Ängla sover dåligt & sover bäst i vagnen i lite upphöjt läge men det är skönt det ju
så hon får sova ordentligt på dagarna åtminstone !
Skönt nog unnar min man mig sovmorgon i stort sett varje dag eftersom han är hemma
nu när jag är sjukskriven så jag kan vila & försöka bli normal igen.
Ska snart iväg till hans jobb , lämna min sjukskrivning & hämta frukt.
Sen blir det hem & vila, fixa lite här hemma som inte blivit gjort än för orken tryter rätt rejält just nu
för att må illa som ett svin i vanliga fall & nu desto mer & riskera att kräkas vid varje hostning trots medicinerna gör allt jävligt mycket jobbigare kan jag lova men men , förkylningar går över tack & lov.
Sen blir det hämta Linn , så får vi se vad vi ska hitta på , blir nog inte allt för mycket men lite mys ikväll blir det allt :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?