Jag som förväntat mig arga ord haha.

Med mitt inlägg ang att sätta barn i förskola tidigt eller inte trodde jag att jag kunde vänta mig arga kommentarer men ingen alls faktiskt så det är ju skönt :)
Ska svara er sen när tiden räcker till !
Idag har vi varit en sväng hos Chornelya & Niklas & druckit lite kaffe, sen blev det hem & laga käk
& sedan dess har vi bara tagit det lugnt , tagit bort skötbordet från Änglas rum för utrymmet behövs till max för antingen är rummet för litet eller har ungen för mycket leksaker ( jag väljer att tro det förstnämnda haha ).
Nejdå , hon har helt enkelt massor med saker som inte får plats någonstans känns det som men det ska vi få bukt på imorgon.  Just nu badar Ängla & hennes pappa är "badvakt" som vanligt , det är ju rutin det där ;)
Snart är det dags att sova för lilltjejens del & jag lär väl slockna inte så långt efter för jag är dödstrött.
Imorgon ska vi upp i tid för vi ska äta frukost hemma hos mina päron , sen blir det en runda till IKEA sen får vi se vad dagen bjuder på .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?