Längre mellan inläggen.

Just nu är jag inte inne i en bloggperiod som ni säkert märkt men jag ska försöka skriva lite oftare.

Idag är det iallfall älsk´s tur för sovmorgon som söndagar alltid är & Ängla vaknade kl. 8 &
ville upp & busa. Roligt nog så vaknade hon redan lite över 7 igår när det var min tur & sova mohaha
hon vet hur man ska sova iallfall ;)
Igår var älsk lillebror & dotter här, dom skruva upp hyllorna i vardagsrummet, en "hylla" i köket &
så fick Ängla sin kusins gamla växasäng så inatt var första natten hon sov i sin nya säng & det har gått bra,
hon vaknade dock tidigt i morse & traskade in mot oss men eftersom vi inte tänkt på att ha hallen tänd så blev hon lite orolig eftersom det var mörkt som tusan för i vanliga fall har vi bara toaletten tänd men nu vet vi ju
att hallen också får vara tänd. Men hon gillar den & går upp & ner i den hela tiden & myser med nallarna som är i den. Förmodligen ska vi bara betsa den eller måla den & spjällsängen så det passar ihop med resten.
Häärligt :)
Idag ska vi till IKEA, sen ska vi hämta Linn som sovit hos sin kusin & sen ska vi äta middag hos min
mormor & morfar. Sen får vi se vad dagen bjuder på , ska iallfall få upp lite tavlor & grejer i vardagsrummet.
Sakta men säkert går det framåt här hemma , vi har även kommit fram till att köpa nya garderober än att använda den vi har & ha det som förvaring istället , det är kallt & jäkligt därinne & det känns inte så fräsch att förvara annat än just lådor & sånt därinne men nu ska vi bara hitta något som passar in & inte tar allt för stor plats. Men men det kommer det med ;)
Nej nu ska jag gå in & hoppa lite på min man eftersom ungen ignorerar mig & vill inte alls leka tillsammans med sin mamma utan roar sig bättre på egen hand idag så blir jag sällskapssjuk & funderar på om man ska käka frulle på IKEA kanske?








Postat av: Therése

Sängen var ju jättefin!! blev skitsugen nu på att köpa en till Linnea!! =D

2010-01-10 @ 19:35:06
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: veronica

Jaha vad kul :) vi har träffats da ju när du bodde där i kalmar hehe :P pa kalmar sjukhus da du hade brutit benet eller nagot sadant va? Jag är veronica o var da din rumskompis pa sjukan haha :D kul o hitta dig här!!

Vi brevväxlade osa om du kommer ihag de?,,sen flyttade du ju o da vet jag inte vad som hände tappade kontakten tor jag :P



2010-01-13 @ 02:36:13

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?