NTI är idioter rent ut sagt.

Jag kommer aldrig någonsin göra misstaget att plugga hos dom , efter mina kurser är slut lär jag aldrig
studera via dom igen. Jag har varit sjukskriven sedan den 15 dec, men trots att jag ringt 2 gånger, skickat intyg så har dom strulat till allt, påbörjat en ny kurs, skickar ut påminnelser om närvaro prov & liknade & nu när jag loggade in så såg jag att jag blivit underkänd i samhällskunskapen, hur i hevlete kan jag bli underkänd i en kurs jag inte ens läst klart ? Jag förstår mig inte på dom, sjukskriven innebär i varje fall för alla andra svenskar att man varken arbetar/studerar under den tiden men tydligen gäller inte samma villkor på NTI skolan !
Just nu vill jag spy på allt & magkatarren mår inte bra av detta , stress är bara förnamnet men dom ska nog få höra imorgon dom jäklarna !!! Bara för deras system är värdelöst ska inte jag bli lidande !!








Postat av: Ann-Sofie mamma till Nova

Äntligen en människa som håller med mig om NTI. Dom är idioter. Jag skickade in ett intyg till dom att jag hade ögoninflammation och hade svårt att sitta vid en dator eller läsa i en bok. Jag ringde och pratade med hon i receptionen och hon skicka mig vidare. Dom sa att dom fixar så att jag kan vara ledig en vecka tills ögat är bra. Men fick en massa påminelser hela tiden. Tillslut hoppade jag av för att jag kom in på högskolan. Har dock kvar deras sida som startsida på dator (har inte hunnit byta)och gick in får en dagen. Gissa. Hade fått en massa påminelser där och på mailen. Nej aldrig mer nTi för mig igen heller.

2010-01-15 @ 03:11:57
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Emma (från KV)

Åh, dom är SVIN. Jag läste svenska b och naturkunskap a... Eller, jag skulle. Efter jag rättat läraren tre gånger gav jag upp på svenskan (vad är det för kritik att säga att man använder ordet "jag" för mycket när man skriver ett brev OM SIG SJÄLV?) och i naturkunskapen ignorerade läraren mig totalt när jag frågade saker. Det var felaktiga frågor på provet och massa frågor där man inte kunde svara rätt. Usch nej, fy fan för dom.

2010-01-15 @ 08:58:17
URL: http://ecrafts.tumblr.com
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Vad är NTI?

2010-01-15 @ 15:23:38
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Lisa

Men vilka jävla idioter!!!! Åh, blir så arg på sånt!

2010-01-15 @ 21:37:21
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Mac

Vilka jävla soppor ni är!



Nti sköter sig bra! Har ni testat att RINGA till er lärare? Har ni följt lärarens anvisningar om att skriva ämnet rätt i mailen? elev nr och namn samt ärende?



Och, nej det är inte bra svenska att använda sig av jag för många gånger i ett brev om sig själv.. Det blir jobbigt att läsa.. Har du dessutom den inställningen till att lära dig så du blir sne redan på första uppgiften (att skriva ett personligt brev) så kanske du skulle hoppa studierna. Varför pluggar du om du kan alla svar?



Hade jag läst detta tidigare hade jag skrivit min veckouppgift om troll om er.



Jävla tomtar!

2010-02-19 @ 14:58:28

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?