Så var det kväller.

Under kvällen har vi käkat tacos & syster & David käkade här dom med , sen blev det glo på Robinson
innan dom åkte hem. Älsk kom hem nyrakad & fin från sin bror så det var ju gott haha .
Nu ska jag ta mig en semla tänkte jag & glo på Iceroad truckers , tror det är sista avsnittet idag verkar nästan så .
Imorgon ska vi inte göra allt för mycket , får se hur vädret är om det ens är lönt att gå ut med Ängla för kan hon inte gå så blir det inget vidare att leka ;)
På kvällen ska vi iallfall lämna henne hos mina föräldrar för hon ska sova där för på Lördag morgon åker vi till Ullared & ska handla lite.
Usch hatar när jag ska behöva lämna lilltjejen , fastän mormor & morfar är dom bästa så saknar man varenda sekund hon är borta , det blir ju så tomt :(








Postat av: Nina

Ja alla gör olika och alla får göra olika, men det har varit sånt jäkla gnäll på folk om att föräldrar är så dåliga föräldrar bara för att dom har sina barn på dagis och jag skrev mitt inlägg för att endel i min släkt bara gnäller hela tiden om varför Hugo går på dagis när jag ändå studerar hemma & faktiskt är hemma på dagarna och jag blir något less på alla som gör det när dom inte har en aning om hur det är på dagis.

Jag har han hellre där några timmar om dagen 3 dagar i veckan nu och sen om jag får ett jobb så kommer det vara lättare att öka tiden till kanske 7-16, än att börja med det på en gång för det är väldigt tröttsamt för barn att gå så länge.

2010-01-29 @ 07:32:18
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja precis, alla gör & tycker olika och det måste alla acceptera.

2010-01-29 @ 10:04:07
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Jag förstår att du kommer sakna henne. Jag kommer nog också vara likadan :) KOmmer nog aldrig rikigt lämna ifrån vår skrutt

2010-01-29 @ 10:19:31
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?