Lilla Buddha ;)

Idag var det dags för veckans vägning , idag visade vågen 4200 gr , en ökning på 390 gr.
Inte illa pinkat för min lille kung , han äter visserligen extra nu när han har så ont i magen för det
lugnar honom, en liten tröstätare ;)

Vi ska även börja ge ett mål Semper bifidus om dagen för att se om han får mindre ont i magen för just nu verkar han ha jätteont i magen konstant , men vi har kört med lite rapsolja & det har hjälpt lite iallfall så det är skönt.
Så nu får vi se hur detta ger effekt .

Efter BVC gav vi oss ut till mina pärons hus & dona , sen blev det city gross & apoteket.
Åkte vidare till sväris & så blev det lite kebab till käk.
Ängla gjorde massa roligheter så vi fick oss massa goda skratt haha.
Sötungen själv !

Nu ska det krängas lite chips , sen blir det sängen.
Imorgon måste tjocka tanten gå upp i tid för mannen ska till läkaren på morgonen
vilket innebär att jag ska masa mig upp vid 8 tiden , oj oj oj , det var ett bra tag sedan sist
men det ska nog gå bra ;)
Får hoppas kidsen är på gott humör så vi får en riktig mysmorgon .

Nej nu ska jag inte sitta här & skriva mer haha .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?