Min son är en napphatare !

Vi har säkert lagt 200 kr på olika nappar, allt för att hitta något som passar lillkillen.
Han har ett väldigt sugbehov & bröstet hjälper inte eftersom han blir så ivrig så
vi har suttit fast med ett lillfinger i munnen på honom & det är rätt svårt att sitta fastlåst så &
speciellt när man har ett barn till .
Så vi har provat NUK , MAM , ESSKA & BAMBINO , både silicon & latex.

Bambino napparna avskyr jag , dom ser hemska ut & jag har alltid fått höra att runda nappar inte
är bra för tänderna , gissa vilken napp barnet valde ?
Självklart den napp vi inte är så glada för men ja , det är han & då kör vi på det ;)

Har inte riktigt haft en tanke på att vissa kids avskyr napp eller att man skulle behöva gå på nappjakt & prova flera olika för att hitta den rätte men nu så är det gjort & lillkillen är nöjd , så då är jag också nöjd :)










Postat av: LISA

Dom napparna är de enda Alva tar ;)

2010-07-17 @ 21:30:56
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: M.P

Pigeon är ett märke på en napp som min son använder dem säljs på babyland. Han var också riktigt kräsen med nappar o hade också ett stort sugbehov. Vi la mer många tusenlappar för att hitta rätt :D men det var värt var ända öre :P

2010-07-19 @ 21:09:54
Postat av: Nina, nybliven 3barnsmamma :)

våra twins tar inte latexnappar, bara silikon. dom vet vad dom vill redan från början dom små :)

2010-08-01 @ 18:58:57
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: missmaddis

Kaeli är EXAKT likadan. De fulaste napparna på marknaden. Så jag googlar nu efter några andra runda nappar som kan vara finare. Och hamnade här fniss



BTW, jag ÄLSKAR hans namn. Han borde växa upp och bli Kaeli's man - det matchar :-*

2010-10-10 @ 17:24:33
URL: http://missmaddis.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?