En liten uppdatering skadar ju inte :)

Ja, en del har ju hänt sedan jag bloggat ordentligt .
Jag & mannen har firat 3 år fick ett jättefint armband & tja, behöver jag skriva att jag älskar honom massor & ser framemot att leva resten av mitt liv med honom ?

Jag har varit på hos BM för det gamla vanliga, lillkillen mår prima & besök på förlossningen för misstänkt blodpropp , tack & lov var det ingen men dom tog det på allvar iallfall för första dagen fick jag en spruta i förebyggande syfte & fick komma tillbaka på ett ultraljud av hela benet men jag hade ingen propp så det är skönt !

Både igår och idag har vi varit ute konstant i stort sett ( om man bortser från dom timmarna vi var på sjukhuset igår) , vi kan säga såhär Ängla har varit ute från morgon till kväll iallfall & hon har njutit.
Igår var vi hos svärmor & då bjöds det på grillat & Ängla hoppade järnet på studsmattan.
Idag var vi hos mina päron , bla var vi ett par timmar i Landskrona för att titta när min syster skulle dansa ,
sen har Ängla även hoppat massor på studsmattan med moster & morbror !
Grillade även idag så det satt fint :)

Det har hänt en del annat också men just nu har jag inte ork att skriva så det blev en liten snabb uppdatering om igår & idag & en snabbis det "stora" som hänt haha .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?