Lillebror 39+0 (v.40)

Okej , lite läges uppdatering nu då .
Inget roligt som händer här inte , lite förvärkar då & då men till vilken nytta?
Jag tror han kommer dröja ett tag till faktiskt men jag hoppas han vill kliva ur min kropp väldigt snart.
Foglossningen är rena helvetet & min make är min högra hand kan man säga .
Illamåendet är ju som tidigare , roande ju .
Vätskan ökar ständigt & jag trodde dumt nog att det inte skulle bli så jäkligt trots allt
men nu har tjockisen inga anklar längre & det skvalpar i benen på mig när jag går .
Märklig känsla kan jag lova ;)

Dock känns det som lillen har sjunkit längre ner & kanske tom fixerat sig ?
Återstår att se imorgon hos barnmorskan.

Ja , 6 dagar kvar till BF .
Det jag börjat tänka lite på är ju att BF enligt sista mens är ju 7 Juli & enligt RUL 4 Juli ,
tänk om det är så illa så den 7 är det "rätta" datumet haha , nej usch vilken hemsk tanke :P
Det glömmer vi igen haha.


Och ingen trodde jag skulle behöva gå såhär länge, inte ens min BM verkade tro det.
Komiskt eller vad?
Som förstföderska kan man ju räkna med det men så hör man ju att man oftast får tidigare med andra barnet jada jada , jävla bullshit :P








Postat av: Familjen Korb - Tvåbarnsmamma

Håller tummarna hårt att han kikar fram snart!

2010-06-28 @ 22:23:55
URL: http://salkert.se
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Haha jaa jag håller med, de där med att barn nr 2 ska komma tidigare är verkligen bullshit.. De har vi ju bevisat båda två nu, dock har du ju fortfarande chansen att få tidigare, men inte tidigare än du fick ängla! =(( Nee fy fan, detta suger röv om jag får säga så ;)

2010-06-28 @ 22:47:42
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Ja jag trodde ju aldrig jag skulle gå över, men tji fick jag! Det tråkiga är ju att jag vågar inte göra nått, bor en bit från stan så jag håller mej mest hemma nu ifall de skulle bli nått..! vill inte riskera att vattnet går på bussen lr på stan ;) haha!! annars är de för jävla varmt, håller ju på o avlider =(( Den som nog blir mest lidandes är ju liam som får drass med mej hela dagar, klarar ju inte av o gå ut med han själv då han sticker ifrån mej o jag hinner ej ikapp honom, klarar inte o springa för den delen heller =((



Ne fy fan vilka gnällkärringar man blir som gravid ;) haha!!



Håller tummarna att de sätter igång för din del med, då du endå har foglossning oså.. det är inge trevligt =/

2010-06-29 @ 09:14:56
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Snart så :D

2010-06-29 @ 22:44:52
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Madeilene

jag vet precis hur du känner haha... visst jag har inte gått över ännu men alla trodde att jag skulle få för länge sedan typ :P än sitter man här med stormagen haha

2010-06-30 @ 12:39:38
URL: http://justmadde.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?