Nu är väl allt färdigt eller ?

Idag blev det sista köpt till Kelian , mina päron ville gärna köpa skötbord täcke mm & det tackar vi för.
Vi kunde inte ha det skötbordet vi hade till Ängla pga platsbrist så det blev perfekt med det som köptes idag.
Så nu under kvällen har gubben min fått montera det & höjt spjällsängen & bäddat den :)
Tror allt är färdigt inför lillens ankomst nu, är bara vagnen som ska hämtas när han är född så .
Nu väntar vi bara på att han ska vilja flytta ut haha men han verkar jäklar ta mig envis.
Men som man brukar säga "man kan inte stressa fram ett mästerverk" eller hur ?









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?