Sliten kärring .

Jag är riktigt trött, så ikväll/natt vill jag minsann inte att det ska sättas igång någon förlossning.
Nu får han faktiskt ta & vänta , för jag orkar icke haha.
Ena sekunden vill jag inget hellre än föda barn , andra sekunden vill jag vänta ett tag till .
Märkligt det där , kroppen orkar inte mer men det är en annan sak.

Idag har vi varit hemma hos mina päron & ätit frukost , sen fixa vi lite & sen blev det en sväng till svärmor på kaffe & mat. När vi kom hem kika syster förbi på kaffe sen har vi bara latat oss i soffan.
Ängla somnade vid 18 vilket hon inte skulle men ungen vaknade för allt här i världen så när vi väl skulle låta henne sova för natten bestämde hon sig för att bli klarvaken & tja, lång kväll helt enkelt.

Nu ska jag trycka i mig lite godis & sen krypa ner i säng.

Imorgon är det dags för BM , tråkigt nog har min vanliga gått på semester men det ska nog gå bra ändå .


Magbild från ikväll :










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?