En kopp kaffe & plugg . . .


Jag sitter här med en kopp kaffe & religons boken bredvid.
Känns inte det minsta lockande att plugga just nu men måste man så måste man ,
ibland känner jag verkligen hur tråkigt det är & har lust att bara skita i hela skolan förtillfället
men bara att bita ihop faktiskt, bättre nu än sen ;)

Annars hade det inte hänt mycket idag , lagat mat & plockat lite.
Har fått en invasion av mjölbaggar i skafferiet & älsk städa ur det ordentligt igår men idag är
dom tillbaka så senare ska vi "tvätta" med ättika så får vi se om dom jävlarna håller sig borta annars får hyresbolaget minsann kalla hit anticimex . Varit inne på deras hemsida & kikat efter lite tips men det hjälpte ju inte direkt så nu provat vi ett gammalt husmorsknep istället.
Har kastat i stort sett allt som var därinne men hade två oöppnade mjölpaket kvar så det kan vara det som gjort att dom stannat kvar för dom kräla  där i också . UUUUUSCH !

Blir riktigt rastlös av att vara hemma helt själv, men det passar ju rätt bra när man ska läsa 50000 sidor
& skriva 2 uppgifter på 4-6 sidor var ungefär :P



Hade fått en fråga hur mycket jag har gått upp i vikt , inte vägt mig på ett tag men ca 2-5 kg är det nog.









Postat av: A V A ✫ Z T A R

Svar: Jag tycker det är jättebra :) Köpte dock de ofodrade brallorna då det kan bli för varmt i vår.

2010-03-30 @ 15:26:24
URL: http://avaztar.blogg.se/
Postat av: Anna

jag gick upp det mesta i början nu har jag gått upp sammanlagt 11 kilo :P

2010-03-30 @ 16:15:10
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?