...

Blev en promenad i morse, sen blev det hem & lägga Ängla som vaknade till under promenaden
för två hundar fick tuppjuck när vi gick förbi haha.
Passade på att ta mig en dusch & sitta ner en stund.
Sen vid halv 2 begav vi oss ut igen & höll oss ute i ca 1½ timma.
Skönt med frisk luft men idag har det inte varit lika varmt , men det kan man leva med.
Blev två vändor på apoteket för det var problem med kortläsaren & tydligen var det samma problem på
OJ när vi kom dit men tack & lov fungerade uttagningsautomaten när vi kom så det löste sig ändå.
Blev lite snabb handlig med nödvändigheter sen tillbaka till apoteket.
Sällskap hade vi av Therese & Nea :)

När vi kom hem var Ängla övertrött & gnällig.
Tillslut la hon sig på mattan & somnade som en klubbad säl & strax därefter kom Älsk hem.
Idag orkade jag inte stå & laga mat så det blev Thailina & för första gången vågade jag prova något nytt;
fyra små rätter men orkade bara en av dom , den jag ville åt haha.
Så nu vet jag att det är gott & kan beställa bara den i fortsättningen men gubben min blev glad för han orkade
käka på ;) Han har ingen botten & borde väga 200 kg men han kan gotta sig med att inte öka ett gram i vikt :P

Annars har vi inte gjort mycket, jag har haft extra ont i fogarna & ryggen värker.
Ängla somnade strax innan 8 sen har det bara blivit massa tv tittande ;)
Och det ska jag fortsätta med nu ...









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?