Kaffe is the shit !

Sitter här med en god kopp kaffe & har langat fram skolböckerna.
Pratade precis med Therese så det blir en runda till parken & förmodligen till OJ så fort
min lilla prinsessa vaknat .
Har inte varit ute idag , skäms på mig haha men skyller på trötthet & att vädret är sisådär.
Men blir en sväng sen så det känns helt ok ;)
Älsk jobbar till 19 idag, så jäkla tråkigt så det finns inte !
När han kommer hem blir det bara att sätta sig med pluggandet igen så jag blir klar någon gång.
Låste sig totalt igår så det var inte något vidare, det är det sista jag behöver just nu
så jag hoppas det flyter på idag.

Annars händer det inte mycket för vår del idag.
Ängla börjar bli sitt rätta jag nu igen vilket är riktigt skönt .
Räknade att det är 6 tänder som trängt igenom men ska upp ordentligt , så
det är inte konstigt att hon varit helt kaotisk den senaste tiden men idag
har hon faktiskt varit glad i stort sett hela dagen .

Nej nu ska jag plugga istället för att blogga , men lär väl dyka upp något inlägg lite senare !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?