Lite tips på att klippa Snoris skulle behövas !

Är det någon som har ett bra tips på hur man lyckas klippa håret på barn i Änglas ålder?!
Hennes lugg är så jäkla lång nu så vi måste göra något åt den , men ungen total vägrar så fort jag närmar mig med saxen , vågar inte ens försöka för då åker väl halva håret väck eftersom hon slänger bort med huvudet!








Postat av: Natha

Lillen gallskriker om man säger något med klippa :P Så får vara glad att jag har en pojk för rakapparaten kan man ju köra med fast han viftar med händerna utan att han skadas :P

2010-03-16 @ 12:46:11
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?