Måndag !

Jag har inte bloggat under helgen men tja, ibland blir det så.
Igår var vi iväg hela dagen i stort sett, blev lite skor & kläder till mig .
Letade som dårar efter skor till Ängla men det fanns inga tyvärr så vi får leta vidare.
När vi väl var hemma fick vi lite besök av syster, sen kom Johan & Carro en sväng också.

Idag har jag & Ängla gjort absolut ingenting mer än roat oss här hemma, hon har varit jättetrött &
inte velat någonting direkt & nu på kvällen har hon varit riktigt sur & ledsen.
Men hon har två tänder som precis spuckit igenom & två till som ska ut så hon har det inte så roligt just nu.
Jag sitter & kikar på halv åtta hos mig sen blir det lite annat skit att glo på under kvällen.
Ska iallfall lägga mig tidigt idag, behöver verkligen sova ut ordentligt känner jag haha.

Förresten går jag in i v. 24 idag :)
Magbilen är dock från förra veckan som jag glömt lägga upp , ny kommer imorgon antagligen.
Går undan som tusan ....









Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!

vilken fin gravidmage du har! Man blir ju lite sugen på att skaffa en liten trea, hihi



Kramar från Erica

- en annan ung mamma med en blogg



2010-03-11 @ 03:12:44
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Johanna Salkert

Gud fin mage du har!

2010-03-11 @ 21:26:22
URL: http://salkert.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?