Skin skin som den sol du är ..

Solen skiner & vädret verkar riktigt behagligt idag , tummen upp !

Ängla vaknade vid 7 i morse, fick en ny blöja & lite välling sen somnade hon om lika snabbt igen & sen vaknade vi vid tio i nio , så lite sovmorgon blev det trots allt ;)
Hon har varit slö nu på morgonen & satt i evigheter & mös i soffan med mig & tittade på bolibompa
& det hör inte till vanligheterna att hon bryr sig om vad det är på tv.

Hon är jättevarm & hostar så hon fick lite alvedon & nu sover hon gott.
Tänkte gå på en promenad när hon vaknat för frisk luft kan vara bra för hennes hosta kan jag tänka mig.
Hon kommer gilla det också för innan kom hon med sin jacka & skor på sig & hämtade en av mina skor,
undra vad hon ville säga med det haha ;)

Ja annars får vi se vad dagen bjuder på, lär bli en hemma dag i stort sett .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?