Tropikaret & lek i parken.

Idag har Ängla varit på tropikariet med min mamma, hon hade uppskattat det mycket
& en lemur hade satt sig på mammas ben när Ängla satt på det andra & tittat på henne
& Snoris hade ju självklart tittat med stora ögon haha.
När dom kom hade hon en fågel med sig , eller en nalle såklart haha den hade hon valt själv :)

Blev en kopp kaffe innan mamma skulle åka hemåt & Ängla tyckte minsann att hon skulle med
& började vinka åt mig , hon älskar att vara ute & kommer flera gånger om dagen med skor & mössa på sig
& lämnar över overallen till mig , men hon blev inte allt för less för mormor åkte utan henne .

Efter en stund begav vi oss till lekparken & mötte Therese & Nea där, dom lekte lite &
sen gick vi ner till OJ för jag skulle hämta ut ett paket, en filt jag trodde skulle vara precis som den snuttefilten Ängla har men icke, detta var en fleecefilt så det sket sig med den tanken.
Hennes filt är tamigfan omöjlig att få tag i dumt nog, så jakten får fortsätta.
Vi har kommit underfunn med att det är bra med en exakt likadan ifall hennes vanliga
måste akuttvättas mm som vi fick vara med om när hon hade kräksjukan .

När vi gick hem från OJ så somnade hon som en stock, hon hade knappt sovit under dagen så det var förståligt
men när hon sedan vaknade var hon inte alls på något roligt humör utan gallskrek i evigheter.
Men hon är inte helt kry än & flera tänder på g , så jag förstår henne !

Efter middagen så tog vi ett bad & nu sover hon gott & jag småkikar på lets dance & väntar på
att Solsidan ska börja ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?