Bakfylla utan att ha druckit ...

Ja , idag har jag känt mig rent av bakfull vilket är helt omöjligt att vara utan att ha druckit,
men tja tröttheten ger sig till känna lite väl extremt just nu .
Men kan säga att det är en märklig känsla haha.

Idag har vi inte gjort något vettigt direkt, vädret har varit uselt & känns som man mest har sovit &
sen har jag glott på "Teen Mom" , sen blev det en snabb visit på OJ & sen badade vi allihopa.
Älsk har varit lika slut som jag idag, han kom hem 5 i morse & blev lite chockad över att jag låg & vinkade ;)

Ängla vaknade när jag skulle lägga mig så jag tog med henne in till vår säng & kl. 03 i natt så satte hon sig upp & lyfte på älsk´s täcke & flyttade på kuddarna och letade efter pappa , sen satt hon helt stilla i flera minuter precis som hon sov eller något men icke , men sen la hon sig ner & somnade gott igen :)
I morse var hon lycklig över att ha pappa vid sin sida iallfall men inte lika roligt att han inte gick upp med henne
men vi hade mysigt i morse ändå så hon överlevde .

Imorgon får vi se hur vädret är, så trött på regn & så less på att man inte kommer ut eller det gör man ju men vem går frivilligt ut i regn & rusk ?

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen blir loppelådan !








Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Hej!

Nu är tävlingen avslutad om 2 tuffa nappar, kolla in och se om det var du som vann, och var med i alla mina andra tävlingar, just nu fem stycken ute med väldigt fina priser!

2010-05-10 @ 09:11:21
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Hon försöker allt :P men hon trycker väl ifrån med händerna och glider lite bakåt, trycker ifrån med fötterna, upp med rumpan och så och åker lite framåt, haha :P skitkul att titta på!

2010-05-11 @ 18:02:42
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?