BM besöket igår ...


Inte den bästa bilden men den får duga !
BM besök v.33+4 :

Blodtryck: 120/70
SFmått : 31 cm
Hjärtljud: ca 156 slag/min
Huvudet neråt fortfarande & något rörligt.

Vägde mig även häromdagen + 11,5 kg , lagt på mig en hel del snabbt men det är väl vätskan som börjar jävlas ordentligt nu :( Jaja , inget att hänga upp sig på , huvudsaken är att det inte skenar iväg som förra gången !


Annars pratade vi lite allmänt om hur allt går & så , skulle även be mer om hjälp tyckte hon och inte försöka vara duktig med tanke på min foglossning & så , kroppen får ta enormt mycket stryk just nu, sover knappt om nätterna pga det gör ont , har svårt att röra mig men tvingar mig ändå mm  men jag är envis som få , jag tänker inte ge upp i första taget !
Jag har dock fått inse min begränsning till en viss del , mer än så vägrar jag faktiskt.
Min dotter ska minsann inte behöva sitta inne & mögla för jag har ont har jag bestämt mig för.
Illamåendet har blivit tio gånger värre också så det är ju roligt, medicinerna kanske börjar tappa effekt på mig helt enkelt. Tack gode gud för det inte är så lång tid kvar !
Längtar efter vår lille son & att få ha min kropp ifred haha.









Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh tack detsamma, jättefin juh!



Har du fått fler bristningar denna graviditet?

Eller du kanske inte hade några sen innan.

2010-05-22 @ 11:17:05
URL: http://salkert.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?