BVC besök ..

Idag har Ängla fått sin vaccination hon skulle fått vid 18 mån kontrollen , men hon var dålig då så det fick skjutas upp så idag blev det av.
Hon blev ledsen när jag tog ned byxorna för då fattade hon att det skulle hända något men sen så fort sprutan var tagen var hon glad igen , så det gick väldigt bra :)
Sen skulle det vinkas & säga hejdå till sköterskan 600 gånger haha.
Fick höra att hon tyckte Ängla verkade äldre än 19 mån & det är ju alltid lite roligt att höra &
att hon är väldigt social av sig men det vet vi ju redan sedan innan haha.
Svärmor var också med så efteråt så cyklade hon hem & jag gick hem med Ängla,
hon somnade som en stock direkt när vi satte oss i soffan , så nu passar jag på att sitta framför datorn lite
medan hon sover för sen ska vi ge oss ut till parken & leka .
Sen ska det tvättas men blir nog bara att jag slänger in en maskin sen får Älsk sköta det när han slutar för jag klarar inte av massa bärande & skit tyvärr :/
En liten uppdatering, skriver lite mer ikväll .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?