Härlig dag i solen !

Idag har vi varit ute med Therese & Nea halva dagen , var i parken två omgångar & sen lite handling & ärenden emellan . Barnen hade jättekul & vi har tjötat en massa i vanlig ordning haha.
Ängla var rent slut när vi skulle gå hem så jag fick stanna var & varann sekund för att försäkra mig om att hon inte somnade vilket hon asgarvade åt ;)

När vi kom hem så kom syster på kaffe & strax efter så trilla gubben min in genom dörren.
Sen var det bara att försöka få i lillan lite mat & hålla henne vaken som gällde & det tog ca 2 minuter för henne att somna som en gris & hon hann inte dricka mycket välling kan jag lova :P

Nu blir det tvtittande som är planen & mysa med mannen min <3








Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Får man se magisen? :D

2010-05-21 @ 22:51:06
URL: http://salkert.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?