Jag är en deppig fet valross just nu ...

Just nu är jag på allt annat än blogghumör, mår riktigt dåligt just nu , stress , konstant ont i kroppen & illamående.
Jag är så tacksam över att graviditeten snart är över , för det är fan ta mig värre än att vandra genom helvetet att vara på tjocken. Inte nog med alla problem så samlas det vätska till tusen just nu & jag ser bara hemskare ut för varje dag som går & känner mig fetare än någonsin .
Jag klagar äckligt mycket men det skiter jag i .
Tänker inte låtsas som det är en dans på rosor, för varför ska jag ljuga & låtsas som allt är skitbra när det verkligen inte är så ?
Det kanske svider i andras ögon att jag avskyr att vara gravid , att man borde vara tacksam men dom kan ju äta upp sina egna ord,  för det har absolut ingenting med lillen därinne överhuvudtaget att göra.
Jag är tacksam över att jag får en liten son , men att jag är tacksam över att jag ska plågas i 9 mån nja, tveksamt !
Det är värt varenda sekund såklart, tack & lov glömmer man snabbt hur jobbigt & hemskt det var.
Jag behöver nog bara kräka ur mig lite,ventilera lite för att samla nya krafter att orka den sista tiden som är kvar nu!









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?