v.32 (31+0) & BM besök .

Idag går jag in i v. 32, inte lång tid kvar nu :) WEIIIHOOOO säger jag bara !
Längtar verkligen tills detta är över & vi får snusa liten .
Bm besöket gick bra , snackade lite om akupunktur mot foglossningen så jag ska tänka lite på det för det börjar bli outhärdligt på riktigt nu eftersom höfterna knakar och låser sig mm .
Kan knappt böja mig ner och det är jobbigt att röra sig överhuvudtaget , gissa hur lätt det är med en 1½ åring hemma som ska aktiveras, komma ut & leka , bäras mm .
Men det löser sig väl hoppas jag.

Lite från BM besöket :
SFmåttet : 30 cm
Blodtrycket : 120/60
Lillens hjärtljud: Pendlade lite men ca 153 slag/min









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?