Hej i stugan .

Andledningen till min frånvaro är fortfarande tele2 ;)
Dom har fortfarande inte ordnat med internet utan ska ha skickat hem ett nytt modem.
Jag hoppas verkligen det fungerar efter det för annars får jag tuppjuck .
Tur man har en iphone så man kan kika lite på grejer man kan behöva !








Postat av: Thessan

Hör av dig om den där fikan du var sugen på =) Kram

2010-11-14 @ 22:54:52
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Alexandra,



Vi på Tele2 hoppas givetvis att det är modemet som är problemet så att allt komemr fungera bra för dig sen när det nya kommer. Annars är du välkommen att mejla mig direkt så vi får kolla vidare.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.



[email protected]

2010-11-15 @ 15:15:11

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?