Nu är jag frisk & skitlägenhets fri !

Förra veckan kräkte ju som tidigare nämn Ängla , sen Kelian , sen Ängla igen &
i fredags så var det min tur  !
Sen låg jag på soffan resten av helgen & piggnade till i Söndags kväll först.
Har mått fruktansvärt illa & direkt minns man helvetet under graviditeterna .
( Man blir rätt skadad av att kräka & må så & psykiskt så var det otroligt jobbigt så det sitter i lite än )

Igår var började jag städa i vår gamla lägenhet & fortsatte idag.
Saken är att våra gamla hyresvärdar är idioter & nåde dig om du missar en fläck då skickar dom
en fet räkning , sist glömde jag ETT fönster & fick betala 700 kr tror jag det var .
Att dom med sämst rykte & värsta lägenheterna är så pass hårda förstår jag inte .
Men men , nu är det städat & älsk har varit & tömt i förrådet & fixat det sista i städningen så nu äntligen
är vi klara. Imorgon bitti ska den besiktigas & nycklarna ska lämnas.
Anar ni hur skönt det är ;)

Har halkat efter en hel del med det där 30 dagar men tänkte göra 2-3 stycken nu så jag kommer i kapp lite haha.
Under eftermiddagen har jag bakat lite lussebullar & syster har varit här ikväll :)
Jaja , nu ska jag glo runt lite innan jag återkommer till bloggen .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?