Änglas 2 års dag :)

Idag har lillan blivit firad i massor fastän det inte var planerat men riktigt trevligt såklart.

Ängla blev hämtad av mormor & så åkte dom till Tropikariet & efteråt blev det lite mat & så för hennes del.
Jag började fixa med tårtorna & hoppade in i en dusch.
Samtidigt som Ängla & min mamma kom så trillade Chornelya,Niclas & barnen in :)
Sen blev ännu mer tårtfix & älsk & Niclas hämtade Linn så hon fick fira lillasyrran lite .
Vi sjöng för födelsedagsbarnet & så blev det tårta , små tjejerna fick sitta vid Änglas nya bord & äta egen tårta som jag gjort till dom en liten en , rätt söt haha ;)

Vi visste ju inte om någon tänkt komma riktigt eftersom vi ska ha kalas när vi flyttat men idag
har Johan,Carro,Farfar,Donny,Fia,David & Peter varit här också :)
Ängla har fått jättefina presenter & hon har varit go & glad så det är härligt.

Dagen har varit jättebra & jag har nog fått med det viktigaste, alla detaljer orkar jag faktiskt inte skriva nu .

Tack ni som varit här & firat Ängla & för alla fina presenter <3










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?