Baka baka liten kaka.

Sitter & kikar runt på en sida fullt med bakgrejer, man blir ju helt tokig på allt man vill köpa.
Ska iallfall prova & göra "Cake pops" någon dag & ev till Änglas födelsedag. 
Haha, jäklar vad det ska bakas numera, finns ju massor att göra.
Dock får jag väl trycka i min man allt så jag slipper bli ännu fetare på kuppen haha.








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Det är skitskoj att baka! Ännu roligare när man har bra grejer också :D

2010-10-17 @ 08:50:29
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anonym

det har mycket med det att göra.. att jag åt godis varje dag när jag väntade theo gjorde att han blev tjock också.. för han tar ju närig av mig &äter jag godis och massa annat klart han läggerpå sig då=)

2010-10-17 @ 12:58:03

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?