But that's alright because I like the way it hurts

Idag har jag varit & klippt mig & fått ögonbrynen plockade & jag har nog aldrig blivit så nöjd :)
Kommer absolut gå dit fler gånger .
Efteråt blev det snabbt in på IKEA & köpa sista presenten till Ängla .
Fattar inte att hon fyller 2 år på Torsdag ?!
Tiden går alldeles för fort när man har roligt haha.
Kelians mage har rättat till sig själv över en natt , han bajsa själv & sen 4 dagar senare levererade han igen & någon dag efter det . Sedan i Lördags har han bajsat mer än någonsin tror jag haha.
Nu verkar han lite dålig så det är väl därför, för han är extremt gnällig & skrikig mm
så antingen är det förkyldning på g eller kanske tänder , det som visste .
Imorgon ska vi till BVC för vägning & det ska bli spännande kan jag lova , är ju ett tag sedan sist .
Idag har jag även bokat besökstid hos min fina bror <3
Så nästa vecka blir det att åka till Tidaholm , ser fram emot det kan jag lova.

Har tänkt ta nya tag i bloggen för jag saknar verkligen att blogga men jag tvekar lite på vad jag egentligen kan skriva och inte skriva ibland. . .










Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Bild tack :D

2010-10-26 @ 12:47:47
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?