Imorgon blir det en runda till Ge-kås.

Imorgon åker vi till Ullared för lite shopping, tänkte handla födelsedagspresenter & julklappar.
Inte helt fel när man inte bor allt för långt ifrån stället & man tjänar på att åka dit & handla exakt samma skit som finns i vanliga butiker men till ett bättre pris , man ska ju inte vara dum ;)

Ängla ska passas av farmor under tiden så hon blir hämtad strax efter 8 , sen kommer Chornelya, Niclas & Owelia hit så blir det att vi åker iväg.
Kelian ska med oss imorgon så vi får se om han är på bra humör men gissar på att han lär sova bort timmarna där.
Ska försöka skriva en lista på ett ungefär vad jag är ute efter .
Missar jag något är det inte hela världen för jag & morsan ska åka dit på min födelsedag också haha.

Nej nu ska jag spela lite Sims sen blir det väl att hoppa i säng så man är utvilad tills imorgon.








Postat av: Veronica

Hoppas ni hade det great på Ullared:) Hur går det med plommonen och Kelians mage? kram

2010-10-23 @ 23:28:03
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?