Så var Onsdagen snart slut ...

Idag har vi varit & köpt lite grejer till Änglas tårta imorgon , handlar lite nödvändigheter mm.
Sen blev det hem en snabb runda för lite mat sen åkte vi till Chornelya,Niclas & barnen.
Danne hjälpte Niclas & köra lådor till deras nya lägenhet & jag hade två skrikiga ungar .
Ängla råkade få sina små fingrar klämda också , dom svällde upp rätt bra men hon kan röra dom så det är ingen fara med dom men ont gör det ju.

Har precis kommit hem , var & kika i deras nya lägenhet :)
Nu ska Ängla nattas & sen ska jag sätta mig & slå in hennes presenter , lägga över alla bilder från kameran på datorn så jag kan börja ta lite kort igen , därav bristen på bilder här i bloggen också .
Måste ju ta lite kort på 2 åringen imorgon .

Ängla ska med momor på tropikariet imorgon när dom öppnar & under tiden ska jag fixa tårtor.
En vanlig prinsesstårta & sen blir det en minitårta till henne ;)
Kan inte förstå att tiden gått så fort , min lilla tjej börjar bli stoooor !!!









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?