...

Bloggen har hamnat väldigt lågt ner på listan över viktiga saker den senaste tiden .
Jag har haft fullt upp med barnen och att ta i tu med saker och ting och att sitta och skriva tråkiga inlägg gång på gång tröttnar även jag på kan jag säga och jag förstår inte hur någon klickar sig in här när jag bara skriver skit egentligen.
Men nu ska det bli ändring på det faktiskt,  nu ska det bli en härlig blandning av vardagslivet, om saker jag tänkt på och har åsikter om, om minnen från förr , om vårt “nya” liv som vi startat för att bli hälsosamma och min viktresa jag påbörjat.
Jag hoppas det ska bli lite roligare för både er och mig att läsa härinne ( jag går ju tillbaka & läser lite då och då ).
Bloggen har hamnat väldigt lågt ner på listan över viktiga saker den senaste tiden .
Jag har haft fullt upp med barnen och att ta i tu med saker och ting och att sitta och skriva tråkiga inlägg gång på gång tröttnar även jag på kan jag säga och jag förstår inte hur någon klickar sig in här när jag bara skriver skit egentligen.
Men nu ska det bli ändring på det faktiskt,  nu ska det bli en härlig blandning av vardagslivet, om saker jag tänkt på och har åsikter om, om minnen från förr , om vårt “nya” liv som vi startat för att bli hälsosamma och min viktresa jag påbörjat.
Jag hoppas det ska bli lite roligare för både er och mig att läsa härinne ( jag går ju tillbaka & läser lite då och då ).








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Heja heja heja :D

2010-09-15 @ 14:01:34
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?