Godmorgon Sverige !

Fick en trevlig överraskning nu på morgonen när jag såg att min fina design
kommit upp som självklart är gjort av Maggi , vem annars ;)

Igår var vi med Chornelya & barnen nästan hela dagen & sen kom Niclas hem .
Trevligt med kaffe & tjöt .
kom hem på kvällen var Ängla så övertrött att hon inte riktigt kom till ro att somna & vaknade så fort jag försökte lägga henne i sängen men efter mycket om & men så somnade hon in ordentligt.

I natt strax innan vi skulle gå & lägga oss så hörde vi återigen Kelian kräkas , denna gången gav han ifrån sig ett sådan vrål så det lät som han var påväg att dö eller något & jag sprang in det snabbaste jag kunde eftersom man hörde hur han knappt kunde andas. Mitt hjärta satt i halsen & rädslan ska vi inte tala om .
Slet upp honom & såg till att han fick lättare att andas & sen blev han lugn igen.
Hela han & sängen var nerkräkt , när han kaskadkräker så kommer det ur både mun & näsa så det är inte konstigt han får svårt med andningen.

När jag såg att han mådde bra igen så brast det, jag grät för jag blev så rädd, grät för jag är så jävla rädd att det ska hända min son något . Det är riktigt hemskt & se honom så.
Men så fort han sken upp med sitt leende blev jag lugn :)

Nu har vi ätit frukost & jag ska ringa någon läkare eftersom Kelian fortfarande inte fått igång magen & då skulle vi ju behandla sa läkaren på akuten , blir nog lactulos men ska ringa & höra hur vi ska ge det .
Sen blir det åka till älsk jobb & hämta fruktlåda , sen tror jag vi skulle träffa Chornelya & Niclas + barn .

Ikväll blir det lite fler inlägg , har lite att skriva om men just nu har jag inte tid :P











Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

Jo förhoppningsvis så gör hon det.

2010-09-18 @ 09:44:06
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: M.P

har han redan problem med magen bör lactolos undvikan.. Blir oftast bara värre av de :S gasig o skrikit. (skriver det av egna erfarenheter) Jag var hos en dietist men min son när han var liten.. Olja i vällingen / ersättning e mycket bättre.. hoppas han snart blir bra i magen.. Inte roligt de där.. Själv varit med om något liknande

2010-09-18 @ 12:00:21

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?