Lördag

Just nu sitter jag i soffan & glor på tv & leker med Kelian som ligger i sitt babygym på divanen .
Perfekt ju ;)
Ängla står & diskar & roar sig med det så just nu är det lugn i vårt hem .
Idag har vi haft mamma,mormor&syster på frukost , dom tog med sin bullar så det var perfekt !
Efteråt åkte vi & kika när min bror spelade hockey mot Åstorp , hans lag vann med 10 - 0 :)
Har varit en runda på babyland & handlat nappar & nappar till Kelians flaskor .
Nu ska vi nog inte göra mycket mer idag, tänkte ge mig på & rensa leksaker på Änglas rum,
hon har sisådär 10 miljoner leksaker så nu är det dags & rensa & dona innan vi flyttar.

Riktigt tråkinlägg men blir mer sen när ungarna har somnat .








Postat av: Isabel

Haha, inte dåligt att få lilltjejen till att diska ;)

2010-09-19 @ 01:11:40
URL: http://aizah.se
Postat av: Stephanie

Tack så mycket. Tyckte själv att Nova-Lee så lite rolig ut på bilden hahahah.



Har ni varit i tidningen eller ni fotograferades inte??

2010-09-19 @ 22:03:30
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?