Ny dag, ny möjligheter.

Jag har alltid varit anti havregrynsgröt men idag åt jag faktiskt det till frukost
tillsammans med lite hallon . Väldigt gott kan jag säga !
Känner mig mättare än när jag äter mackor & känner mig nyttig haha.
En härlig start på dagen helt enkelt !

Om ett tag kommer Chornelya & Niclas + barnen hit & ska dricka kaffe ,
sen i eftermiddag ska vi hämta Linn :)
Ska även försöka komma iväg & handla lite som behövs till maten &
så ska vi förmodligen hämta träningscyklen som jag ska få låna .


Ska passa på att ringa till Ä-holm nu också & få en ordnination på lactulosen för vi ringde sjukvårdsupplysningen igår men dom får inte ge ut några ord. så hon ringde till akuten i HBG men dom ville att vi skulle komma in så dom fick tömma tarmen på honom & sen ordninera men vi valde att vänta till idag & tog tempen igår .
Men en stund efteråt ringde hon från sjukvårdsrådgivningen , för hon hade ringt till HBG en gång till & sett till så vi fick veta hur vi skulle ge , jättesnällt & ovanligt för att vara sjukvårdsrådgivningen , fler sådana personer tack :)

För övrigt liknar jag odjuret för jag har fått en finne som vägrar klämmas mellan ögonen , sexigt värre eller hur ?

Jaja nu ska jag avsluta här & göra i ordning mig innan dom kommer .









Postat av: Tova

Hehe, havergrynsgröt är bäst ju!! :D Mums med banan eller bär i, hihi...

(Tyvärr äter jag väl inte såå supernyttigt i övrigt, haha)

Kram

2010-09-24 @ 18:49:26
URL: http://trasslet.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?