Doften av grillat !

Är i Glumslöv hos mina föräldrar & min mormor & morfar är också här så det är trevligt :)
Har en liten envis grabb som vägrar sova trots att han förmodligen är tröttast i världen just nu .
Väntar på att maten ska bli klar & det kommer sitta fint i magen med lite mat för jag hann inte äta frukost imorse eftersom jag fick arslet ur sängen lite försent haha.
nu ska jag vara lite social så ni hör väl ifrån mig lite senare !

Kommit på hur man kan skiva från iphonen nu men inläggen blir bildlösa & lite ihoptryckt text men det får man leva med tills appen dyker upp ( om den gör det , verkar ju inte så )








Postat av: Emmy

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 22:22:24
URL: http://djurförsäkring.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?