När solen skiner är vi alla glada !

Mina kiddosar var snälla idag , Ängla vaknade kl. 8 när älsk skulle åka till jobbet,
men då kom hon in & la sig hos mig & tittade på barnprogram & små slumrade fram till
strax efter 9 då Kelian vaknade . 

Bara käkat lite frukost , duschat ungarna & slängt in i diskmaskinen sen var dom trötta båda
två så dom sover just nu & jag ska få tummarna loss & börja städa undan kaoset.
Så fort barnen vaknat ska vi ut i solen .
Vi käkade frukost sent så det blir "lunch" senare idag. 
Annars ska vi nog inte göra allt för mycket , slöa i det fina vädret & jag ska hinka kaffe.

Nej nu får jag minsann sätta fart så det händer lite, ska dra igång lite musik & dra fram dammsugaren !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?