Önskar man något tillräckligt mycket slår det in kanske . . .

Fick sova till strax innan 9 idag , då hörde jag att lillen vaknat & Ängla gick & leta efter pappa haha.
Dock är lilleman väldigt tjurig idag & hade nog behövt sova lite till så jag får väl stoppa ner
han i sängen snart , men först ska det badas lite för det hann dom inte igår kväll & efter
en massa lek i trädgården & ett barn som lekte krypskytt i gräset så blir det ju lite skitit haha.

Ska även dammsuga & hiva in disken i maskinen för runt lunch kommer Therese & Linnea hit .
Ängla har redan planerat att det ska hoppas i studsmattan,grävas & laga mat på grillen ;P

Nej nu ska jag fixa ungarna & se om det lilla monstret ska sova en stund till <3









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?