God morgon !

Godmorgon på er !
Just nu sitter jag & kilar på Kelian när han busar runt , det händer så mycket i hans utveckling & han är inte så mycket bebis längre!
Han lagar mat till mig för tillfället & det är så kul & se hur han verkligen ger sig in i det & stoppar in i ugnen , blåser & låter mig "äta" haha .

Gårdagens läkarbesök gick jättebra , jag kände att läkaren var super & det är viktigt att man funkar ihop för att behandlingen ska bli bra .
Sjukskriven 2 mån fram , medicinen får vara som den är till början av januari så får vi se om det stabiliserat sig sen får man ta ställning till om den ska ev höjas .

Idag ska vi på ultraljud igen , idag är det en läkare som gör undersökningen & det är för att kolla bebbens hjärta vad jag förstått men det skönt att dom kontrollerar nogrannare, det känns tryggt för min/vår del :)

Nej nu ska jag avsluta här för denna gången .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?