Gravid skada & annat svamel ;)

Som gravid kan jag bli galen på andras tuggande när det låter mycket .
Det kryper i kroppen på mig av någon anledning haha .

Jaja , nu är det idol tittande som gäller , Kelian somnade strax efter 18 & Ängla slocknade lite innan 19 så här är det lugnt om man säger som så .

Det är bara lillen som kickar loss i magen , Ängla fick känna några sparkar innan & tyckte det var väldig spännande & undrade varför lillebror sparkades ;)

Kikat på namn under kvällen också men vi både är helt inne på Vilde så det är inte lätt att hitta alternativ men ja , vi får väl se :)

Nej nu är det dags för Robin så jag avrundar här & bjuder på en gammal bild .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?