Hej & hå !

Hej på er !

I natt vaknade jag av världens illamående & det slutade ju självklart med att jag fick hänga över toaletten ett bra tag. Så runt 5 tiden fick jag ta tabletter så jag blev kvitt illamåendet & lyckades somna , bara det
att man vaknade som en zombie & det har hållt i sig hela dagen i stort sett . 

Nu ska jag sätta igång & göra en lussedeg , kola & börja fixa lite på middagen . 
Idag får det bli kassler , ris & sås & självklart grönsaker ;) snabbt fixat så det är väl skönt.

Sen tänkte jag passa på att börja mitt lilla projekt med att skriva upp recepten på samma ställe,
så långt har jag inte kommit ännu , skäms på mig haha.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?