Så vad det Lördag igen .

Idag kändes det jäkligt tungt att gå upp kan jag lova , men det är viktigt att jag håller rutinerna .
Det är också den enda rutinen jag lyckats få till , att komma i säng i hyfsat ok tid & gå upp på morgonen.
Sen ska jag försöka få in rutinen med maten & promenader mm . 

Idag vet jag inte alls vad dagen bjuder på men den har precis börjat så det är ingen brådska direkt.
Just nu leker barnen med hulkengubbar & någon robot haha.
Älsk matar det lilla äcklet Bertil med kackerlackor & jag håller mig undan kan jag lova.
Jag gillar inte att det tas in sådana vidriga kryp men det lilla äcklet mår bäst av just kackerlackor
så jag får väl offra mig på villkoret att jag ska slippa se det ;)

Jaja , nu verkar gubben vara klart så nu ska jag våga mig ut & ta en kopp kaffe samtidigt :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?