Godmorgon !

I natt så vaknade båda barnen samtidigt av någon andledning men dom somnade om lika snabbt ändå
men Ängla i vår säng .
Nu ska jag dricka en latte & käka lite frukost , Kelian springer runt i gåstolen & försöker
köra på mig eller vad han nu är ute efter haha .

Ängla & Älsk är & lämnar Linn i skolan s dom borde komma hem alldeles strax.
Idag tänkte jag försöka stor städa , man städar ju varje dag men på kvällen har kaoset ändå hittat tillbaka.
Jag förstår inte riktigt hur det går till :P
Ängla har TVÅ rum , ett lekrum fullt med leksaker & ett sovrum med pysselgrejerna & lite annat
men trots detta så är det i resten av hemmet allt ligger .

Jaja , tänkte även försöka organisera leksakerna lite men frågan är om det är någon mening
för allt kommer ju blandas återigen så vi får se .
Nej nu ska jag avrunda här men skriver mer senare .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?