Gröt till den lille kungen .

Kelian har vägrat gröt fram tills idag , de mjölkfria grötarna som finns smakar ju inte jättegott
så jag förstår att han inte velat äta dom .
Kom på en ide´ att mixa havregryn så det gjorde jag & fixa till lite gröt  med fruktpure,
det åt han minsann :)
Så jag & Ängla har mixat lite till så vi har färdigt i en bruk fram tills att mixern bestämde sig
för att gå sönder , vad är oddsen haha.
Men ska få med min mammas imorgon så det är ingen panik .

Med mixad havregryn blev det faktiskt precis som köpgröten fast man slipper allt annat som är i stoppat.
Imorgon tänkte jag ställa mig & fixa lite mat till honom & se om han äter det lite bättre
än burkmaten som har lite skeptisk mot . Vi får se om han kanske gillar hemmagjord bättre.
Ängla var tvärtom & dissa hemmagjord haha :P









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?