Idag släppte en klump i magen !

Eller igår faktiskt men det blev bekräftat att jag kunde pusta ut idag !
Jag har gått och tänk så mycket på dagis starten för Kelians del , att han skulle få börja strax efter
han fyllt 1 år & det var ju en väldigt hemsk tanke för mig .
Men efter att ha verkligen kollat på Mina sidor på FK´s hemsida så visade det sig
att jag kommer vara hemma med Kelian tills Januari 2012 .
Haft sådan ångest och nu känns det bättre, tycker han är lite för liten då med men hellre då än i Augusti .

Vi var & kollade på en förskola härom helgen när det var öppet hus , jag har kikat lite utifrån på den & gillat stället
& när vi fick träffa några ut personalen blev det ett självklart val att försöka få plats till barnen där.
Ängla ville inte gå hem & var inte blyg mot personalen & jag kan tänka mig hur mycket hon hade
gillat det med massa barn i lokalerna också ;)
Så nu är frågan om vi ska söka plats till våren eller till slutet av sommaren .
Det handlar bara om 15h/v & hon gillade ju det så varför inte egentligen ?
Vi får se hur vi gör , det blir bra vilket som:)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?