Besök hos farbror doktor idag.

Idag fick jag masa mig iväg till läkaren eftersom min rygg är helt åt helvete.
Haft Citodon hemma som lindrat en del men igår kväll tog dom slut & även jag dog där en sekund.
Imorse grät jag av smärtan & inne hos läkaren också eftersom han enligt mig misshandlade mig
redan mörbultade rygg.
Eftersom jag haft problem med ryggen i 9 år så får man behandla detta nu som akut ryggskott tydligen
så jag fick citodon utskrivet så jag klarar mig ett bra tag , han snålade minsann inte.
Ska undvika att bära , dammsuga mm just nu & sen när jag känner att det går ge mig ut på promenader.
Jag har försvagade muskler i ryggen så jag måste träna upp dom & skulle kontakta sjuk.gymnast.

Utan tabletter så vill jag bara lipa av att det gör så ont , efter 2 piller så känns det hyfsat bättre iallfall & jag
kan sitta , stå & ligga utan att vilja gapa liksom.
Jag är anti medicin annars men nu finns det inga alternativ tyvärr.

Nu jäklar ska jag se till att min rygg slutar strejka hela tiden , pallar inte detta längre !








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Stackare :(

2011-01-08 @ 12:19:34
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Alexandra!



Jag vet inte hur jag ska förklara vem jag är men jag provar. Jag har en dotter som heter Nellie och är två dagar yngre än din Ängla. Vi gick babymassage tillsammans och har stött på varandra några gånger nere på Hagapunkten.

Grattis till Kelian!!=)

Det är så att jag såg i din blogg att Ängla fått hål i öronen så min fråga till dig är var ni gjorde det?? Jag har frågat överallt känns det som men ingen går under 6 år. Vill gärna göra det på Nellie!

Ha det bra!

Roligt att läsa i din blogg!!=)

2011-01-09 @ 20:04:25

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?