God kväll !

Precis hemkommna från grannarna ( Chornelya & Niclas haha ).
Varit där hela dagen & tjötat skit & druckit kaffe medan barnen lekt.
Dom bjöd även på mat , dock äter jag ju inte potatis, ris , pasta så jag gick hem & hämta min
matlåda från igår ;)

Dragit bort maskeringstejpen i sovrummet &  det är lite blått kvar precis nervid listerna
så jag ska dutta i lite färg är & imorgon är det redo . 
Niclas & barnen ska komma över & Therese & Linnea kommer också :)
Blir trevligt !

Nu ska jag fixa lite istället för att sitta här , hörs !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?