Just nu är det lugnt här hemma.

Imorse blev det ingen sovmorgon utan det blev upp & hoppa vid 8.30 .
Sen blev det lite frukost & lek, efter ca 1½-2 timmar tyckte Kelian att han fått nog
så det var bara att stoppa ner honom i sängen så slocknade han .

Sen har jag & Ängla lekt affär , hon har lagat mat & gjort kaffe till mamma haha.
Städat har vi också hunnit med sen placerade jag arslet i soffan så slocknade Ängla med .
Så nu är det väldigt lungt här hemma eftersom båda kidsen sover gott.
Kan tänka mig att lillbajsen vaknar närsom helst .

När Ängla har vaknat ska vi traska över till Niclas & barnen & dricka lite kaffe
så får dom stora barnen härja lite med varann .

Mannen min slutar redan vid 17 idag så det är skönt :)
Ikväll tänkte jag våga mig upp på cykeln med bricanylen i högsta hugg.
Måste kicka igång viktminskningen lite bara för att.

Nej nu ska jag faktiskt slänga på lite kaffe & käka lite kvarg ...








Postat av: LISA

Vad är kvarg? :P

2011-01-19 @ 21:25:42
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?