Kelian , 6 månader idag <3

Idag blir vår lille kung hela 6 månader , helt otroligt hur snabbt tiden gått !
Han är en charmig tjockis med dreggel överallt , han är en glad bebis så länge han slipper
vara själv allt för länge , han är väldigt social & tycker det är pestigt när man lämnar rummet haha.

Han älskar att titta på Ängla & garvat åt henne helt utan andledning & han studerar noga
på det mesta hon gör :)

Han kan sitta själv långa stunder även om han ofta slänger sig åt olika håll för han ska iväg enligt honom.
Krypa har han inte börjat med men han är på god väg att fatta galoppen verkar det som ,
han rullar dit han vill nu & det är ju ett sätt det med haha.

Han sover som tidigare , 12 timmar i ett svep & somnar allt mellan 18-20 .
Ibland sover han inte mycket på dagarna & ibland sover han som bara den så det är lite olika där.

Har 2 tänder & 2 påväg , börjat lite smått med gröt igen & denna gången verkar han redo :)
Han snackar & spottar & numera är med mmmaaamaaamaaamaaa som kommer ut munnen på han haha sötungen !
Tror jag fått med det viktigaste han gör just nu ;)
Säkert glömt en massa men så kan det vara ibland.
JAG ÄLSKAR DIG <3








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Grattis Kelian :D

2011-01-04 @ 12:32:16
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Sara & bröderna bus.

Omg vad tiden går fort!! =) sötnosen!

2011-01-04 @ 21:54:00
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, de där tröjorna är så fina. min vide har en likadan. (faktum är att han har tre - en rolling stones och två beatles. de är fina men ganska opraktiska än så länge - vide är bara 3 månader. bodys funkar bättre just nu...) hm. hej svammel. vad jag egentligen ville säga: jag tycker om din blogg, kommer gärna tillbaka. :)

2011-01-15 @ 13:23:59
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?